Gerekli gereksiz herşeyin sorumluluğunu almayı öğretti yetişme tarzımız. Sonuç; umutsuzluk, yılgınlık, öfke... Herşey benle ilgili değil, her tavır benim yüzümden değil. Bazı şeyler onların kendileriyle ilgili. Öğrendik:)
Bazen bilmek yeterli gelmiyor. Bildiklerimizi güzel ve etkili bir kalemden okumak gerekiyor içselleştirebilmek için. Beyhan Budak da onlardan biri. Kliniğinde sohbet ediyormuşsunuz hissi içinde kendinizin farkına varıyorsunuz farkında bile olmadan. :)
Anne baba olmak farkındalık gerektiriyor. Ve bu kitabı aldıktan yıllar sonra en ihtiyaç duyduğum zaman okudum. İçselleştirmem gerekenleri çok güzel verdi. Kriz anlarında cümleler ilaç gibi geliyor.