Eğer bir yaratma eylemi var ise bu eylemi yapanın yaratılmışlıktan önce de var olması gerekirdi. Yaratılmışlar arasında önceliği veya sonralığı olan her varlık yaratılmış olurdu. Bu da zaman denilen ırmağın yaratılıştan önceye uzandığı anlamına gelirdi. O halde Rab, zamanın da öncesinde var olmalıydı. " Hatta zamanı da o yaratmış olmalı!"
Yaratış, yoktan var ediş olduğuna göre Yer Ana da üzerindeki her şeyle birlikte bir yaratık mıydı?
Ben her Müslüman'ın en mükemmel şekilde Allah'ın kulu olma sıfatını ve Müslüman olma şartını taşıyarak nerede gücü yetiyorsa orada insanlara anlatarak değil, kendisini göstererek İslam'ı sevdirmesi gerektiği kanaatindeyim. ( İslam bu şekilde ve ben en doğru şekilde yaşıyorum' u görmeleri gerekir. ) Allah nasip etsin inşallah...