Ayşe Kurtoğlu

Ayşe Kurtoğlu
@aysegucukk
Kendini boşuna harcamış olur insan, Dilediğine erer de sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa.
Sayfa 51·Kitabı okudu