Ayşegül

Ayşegül
@aysegul6116
Ruhun çocuksa umut rengarenktir, özgür olmak istiyorsan ruhunu serbest bırak...
Acının ortaklığı diye bişey var. İnsanlar acılarında, yaralarında buluşuyor bazen.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ayşegül

, bir kitabı okumaya başladı
Polat Özlüoğlu
8.9/10 · 132 okunma
Bir kadın var olduğunu hep ispat etmek zorunda mıdır?
Bir kadın olarak hatırlanmak istiyorum belki. Her seferinde bunu şunun için yaptım demekten sıkıldım. Varlığımı geçtim. Yokluğumu konuşuyorum artık. Nasıl öldüğüm konuşulacak belki. O da bir kaç gün. Diğer kadınlar ses verirse tabi...
Bence düğme dediğimiz şey kalp gibi, hafıza gibidir. İnsan bazen oradan sökülür, bazen oradan iliklenir,oradan düğümlenir,tertiplenir.kimse görmez. Ben söküldüğüm yeri arıyorken siz ise üzerini örtmüşsünüz.
Öyle mi ki acaba?
Zahmetsiz mutluluk eksik değil midir? Hangi tebessüm durduk yere gelir?