Ben okumuyorum kendi yazdığım incelemelerde de kısa ve öz olmasını tercih ediyorum. Sebepleri de başlıca şunlar 1- Kitap hakkında bir fikir istiyorum evet ama kitabın tamamını inceleyecek merakımı kaçıracak bir bilgiyle karşılaşmak istemiyorum. 2- Kitabı okurken yazan kişinin düşüncesinden etkilenerek okumak istemiyorum çünkü kendi okuma deneyiyim daha önemli. 3- Vaktim kıymetli.