Ayşegül KOCA

Ayşegül KOCA
@aysegulllll__
Çünkü insan bazen ülkesine de ağlar!
Sayfa 131·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçek hayattansa kitaplardaki dünyada yaşamak bana daha güzel geliyordu. Kitaplar yalnızlar içindi çünkü. Dışarıdaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Evde oturmaktan vazgeçecek dışarı çıkacaksınız. Müzeye,sergiye gidecek,insanlara bakacaksınız.
Sen önünüze bir hedef koymanız sizi ayıracak. İnsanun hedefini belirleyip ona göre yaşaması gerekir.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Hayat aldığımız nefeslerin sayısıyla değil,nefesimizi kesen anların sayısıyla ölçülür. Konfüçyüs.
Sayfa 199·Kitabı okudu
Alıntı