Ayşegül

Ayşegül
@aysegunce
psikoloji 3/4 yirmi bir • güneşi çantama, okyanusu su şişeme doldurdum.
...annem de böyle düşünürdü; sık sık, insanın sonunda her şeye alışacağını tekrarlardı.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama insan hiçbir şeyi gerektiğinden fazla büyütmemeli.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Sağlıklı bütün insanlar, sevdiklerinin ölümünü az çok arzu etmiştir.
Sayfa 62·Kitabı okudu
İnsan ne de olsa daima biraz kabahatlidir.
Sayfa 25·Kitabı okudu