Kitap bir çırpıda okunuyor oldukça da boş sayfaları var. Şuan kitabı yeni bitirdim ikiyüz yakın sayfa nr okudum , aklımda ne kaldı, kafamda ne yer etti derseniz hiçbirşey. Sadece kitaptan bir kısmı sevdim onu da inceleme sonuna yazacagim. Kitapta geçen diğer hikayeler bildiğimden mi nedense bana gzl gelmedi. Okudum bitti iste. Edebî bir yani yok. Ilkokul seviyesinde anlatımı.
-* adamın biri dua etmiş, Allahım bana bir çiçek bi kelebek ver diye. Adamın duası kabul olmuş. Bir kaktüsü ve tırtılı olmus. Adam üzülmüş. Bazı istedigimiz şeylerin olması için zaman gereklidir, sabir gereklidir.