Ayşe Kula

Ayşe Kula
@aysekula
Kitap ve kahve sever

Ayşe Kula

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
8 günde okudu
·
2026 6. kitabı
Ahmet Batman
10/10 · 8 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı duyguların zamanı var sanki O zaman kaçınca Aynı yerden başlamıyor hiçbir şey
Sayfa 171·Kitabı okudu
Hepimiz öleceğiz.Gözlerimizi hayata yumunca yaptığımız kötülükler silinecek mi?işlenen cinayetler,işlenmemiş mi olacak?Zalimlikler yaşanmamış mı sayılacak?Kötüler ölünce alçaklıklarından kurtuluyorsa,iyi insanların yaptıkları olumlu,güzel şeyler ne olacak? Ölüm,kötüyü aklamaz Ali komser.Kötüyü aklayacak tek şey iyiliktir…
Sayfa 73·Kitabı okuyor
Ama hayat devam ediyordu.İnsan istemese bile başkalarıyla karşılaşıyor,başkalarını seviyordu.
Sayfa 28·Kitabı okuyor

Ayşe Kula

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Ümit
8.7/10 · 43,1bin okunma