Ayşe

“Bekliyorum sadece; sessizce… biraz umut biraz kaygıyla… ama hayırlısını isteyerek.”
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bilmediğim sokaklarda yürüyorum. Bildiklerimden daha özgür. "
Şahların Savaşı
Savaş yalnız sınırlarda olmaz. Savaş bir milletin topyekün ateşe girmesidir. Eğer bu bütünlük sağlanmamışsa zafer tesadüfi, yenilgi kaderdir.
Evrende ateş yakabileceğin tek gezende yaşadığını unutma ve yan, aşk ile..
Çiçek yanıt verdi: Seni aptal ! Görülmek için mi açtığımı sanıyorsun? Kendi zevkim için açıyorum, başkaları için değil, çünkü hoşuma gidiyor. Aldığım zevk var olmaktan ve açmaktan ibaret.