Acı içinde görüyorum buralardakileri. Sahip olamadıkları güç akıllarını çelmiş ve şimdi eksik bir dünyada, bağımlı yaratılışta olanlar, kendilerine bile hükmedemeyecekler şimdi ilahi güçler peşine düşmüş. O güç ki aslında yakalamaya çalıştıkça senin acziyetini ortaya koyar, kontrol edemedeğin bir ecelle dünyadan ayrılırsın ve kimse senin aptal hırslı güç takıntını hatırlamaz, sadece unutulursun. Bu eksik yaratılış ve bozulup yıkılmaya mahkum bir dünya ve evrende, güce ulaşma çok önemliydi bunu herkes biliyor. Ama bu güç, hükmetme gücü değildi. Nefret edenler kinlerinde boğulurken; mutluluğu ve iyiliği, maddenib özüne bile neşe veren ve bulaşıcı olan üstün meziyetteydi güç. Ama bunu materyalist bir bakışla yakalayamazsınız. Kitaplarda da yazmaz, okursanız da hissetmeyeceğiniz için sadece yük olur. Bu bir insanın içsel arayışınında kaybolmaması için bir yere bıraktığı bir izdir. Belki bilenler vardır, iyi insanlar belki daha atlara binmemiştir