📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle okuduğum ilk fantastik kitap bu. Seçilmiş bir kızdan ilerleyen olayları anlatıyor aslında kitabımız. Ben başlarken kitap sürekli başrol olan Sayuri'nin etrafında geçecek sanmıştım ama hiç de öyle olmadı. Tüm karakterler başrol gibi anlatıldı çünkü bu aynı zamanda bir dostluk hikayesini de barındırıyor. Çok olmasa da tatlı bir aşk var. Finali biraz buruktu ama zaten bu tarz kitaplarda illa ki bir kötü olay olacak. Genel olarak kitabı çok beğendim. Herkese tavsiye ediyorum.