📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizim kendi malımız olacak orası. Kimse bizi kapı dışarı edemeyecek. Hoşlanmadığımız biri çıkagelirse, haydi yaylan bakalım ahbap, deriz ona. Defolup gider. Mecbur! Ama bir dost gelirse, fazladan bir yatağımız olmalı. 'Gece kalsana' deriz dostça. O da kalır. Bir av köpeğimiz, iki tekirimiz olur. Ama o kediler tavşanları kapmasın diye dikkat etmek gerek.
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün.