İtalyan bir babaannenin torununa yazdığı mektuplar birleştirilmiş kitap haline getirilmiş. güzel duygusal bir kitap. alın okuyun. yani 10 üzerinden 10.
Kitabı tarih sevenler için güzel. ama şu ana kadar okuduğum en güzel kitaplar arasında. bayıldım. günlük şeklinde yazılmış. sonu biraz duygusal olsa da inanılmaz etkileyici bir kitap. yani 10 üzerinden 10.