Evet, evren bir döngü içinde
Evet, biz insanlar da ruhumuzla bedenlerimiz ile bir döngü içindeyiz..
Olması gereken her ne varsa yeryüzünde olacak, yaşanması gereken yaşanacaktır öyle ya da böyle...
Fakat ihmal ettiğimiz bir şeyler var..
İnanç gibi, sevmek gibi, vicdan gibi..
Şu bir hafta içerisinde olup bitenlere bakıyoruz da,acaba bu olanlara sebep olanların vicdanı nerde yitirilmiş,
O dört duvarı, o bacayı inşa ederken sevdiklerim de burda yaşayabilir, düşüncesi olmadı hiç.. İyi insan olmak, merhametli olmak, inancınızla ilgili değil, kişiliğinizle alakalıdır...
Dilerim, sizin gibi insanlar için bir daha güneş doğmasın.
Herkes kalbinin ekmeğini yer..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yeni tanıştığım bir yazar okuduğum ilk kitabı..
Depremin verdiği üzüntüyle dün gece başlayıp sabah dörde kadar bitirmeden bırakmadığım bir kitap oldu..
Size kitabın içeriğinden ziyade ;
Kendi benliğimizden, geçmişimizden uzak kalmak istediğimizde, kabullenmek istemediğimiz bir hayatı başkasında yaşatarak inkar etmiş olmuyoruz.. Aşk üzerine yazılmış gibi görünse bile aslında duyguların insan hayatı üzerinde nasıl tür olumsuzluklara değindiğini anlatan edebi bir roman..Her bölümünde merak uyandıran, her aşamasında - Ama Neden?? Sorusunu soracağınız akıcı bir kitap?? Hemen her bölümünden kurgu olmuş olsa da kendi hayatımdan bir şeyler alınmış yazılmış gibi altını çizdiğim onlarca cümle.. Şununla bitirmek istiyorum : Evet bazı duygular olumsuz sonuç doğrasa da yaşanmalı... Zülfü Livaneli okunmalı..