her güzel şey biter, her kötü gün sona erer, her yaşadığımız an anı olarak kalır, her acı unutulur, her yara kabuk bağlar.. ama insanın içindeki şefkat, saygı, merhamet, dürüstlük ve güzel olan her şey baki kalır.. her gün işe giderken dua ederim; Allah'ım senin rızan için yola çıktım, günümü kolaylaştır, işimi kolaylaştır diye.. ve hemen hemen her gün o kadar tatlıı amcalar, teyzeler yanıma gelip dua ediyor kii. biliyorum belki de insanlara ettiğimiz o tebessüm ve sıcak bakış bizi kurtaracak, bizi feraha ulaştıracak, mesleğimi çok seviyorum, çok yorulsam da elhamdülillah.
20 haziran 2025