son iki aydır arkadaşlarıma çiçek bakmamla geçti diyebilirimmm. şimdi de atanan bi arkadaşım için saksıda çiçek arayışındayımm. İnşallah bende bir gün atanıp, çiçeklerimi özenle masama koyup, kahvemi yudumlayıp gülümserim, Âmin..
o kadar yorgun, çaresiz ve kimsesiz hissediyorum ki.. nedendir bilinmez.. her şeyle savaşmaktan yoruldum.. herkese koşmaktan kendime yetişemedim, kendime geç kaldım, kendimi ihmal ettim..