aysun

aysun
@aysunnaky
Ne çok insan ve ne büyük ıssızlık.
son iki aydır arkadaşlarıma çiçek bakmamla geçti diyebilirimmm. şimdi de atanan bi arkadaşım için saksıda çiçek arayışındayımm. İnşallah bende bir gün atanıp, çiçeklerimi özenle masama koyup, kahvemi yudumlayıp gülümserim, Âmin..
Reklam
veee kendime yepyeni kitaplar almış bulunmaktayımm. biraz yağmur kimseyi incitmez, incitmemeli.. :)
2024 Okuma Raporları
o kadar hastayım kiii, o kadar yorgun ve o kadar bitkin..
içimde ve çevremde o kadar şey paramparça oldu ki kendimi mezarın kenarında hissediyorum.
1000Kitap
o kadar yorgun, çaresiz ve kimsesiz hissediyorum ki.. nedendir bilinmez.. her şeyle savaşmaktan yoruldum.. herkese koşmaktan kendime yetişemedim, kendime geç kaldım, kendimi ihmal ettim..