içimde kocaman bir acı var.. atanamasam yeniden sınava hazırlanırım diye sakladığım kitaplarımı çöpe atmışlar. kırgınım. ve bu kadar düşüncesiz insanlarla aynı ortamda olmaktan nefret ediyorum. Allah'ım sen emeğimizi zayi etmezsin biliyorum...
*çok az şey istiyorum ama onu da çok isteyememekten korkuyorum.
ben şu an sadece birinin kalbinde yerim olsun istiyorum.
*hiçbir şey yapmamalıyım sadece olmam yeterli*
*sevgiye layık olmayı kanıtlamaktan yorulmuşum.
*ben başkalarının kalbinde yer etmeye çalışırken kendi içimdeki yeri unutmuşum.
*birinin karşısında savunmaya geçmeden durabilmek, kendin olarak kalabilmek.
*ben kalmak isteyen biri için fazla değilim, yanlış da değilim.