Ne de olsa, gelecek dediğin, dünyanın bütün çocuklarının hayali arkadaşı. Büyüyünce hiçbirinin hatırlamadığı… Ne de olsa yaşlanan insanın hayali arkadaşı farklı. Ve adı: Şimdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Buraya da geç kaldım, diye düşünüyorum. Hatta az önce burada oturan insanları yine birkaç dakikayla kaçırdığımı hissediyorum. Bundan sonra bütün hayatımın böyle geçmesinden korkuyorum. Her şeyi birkaç dakikayla kaçırarak yaşayıp öleceğim! Hem yorgunluktan hem de büyük bir hayal kırıklığından ötürü üçüncü randevuma koşmuyor ve yürüyerek gidiyorum. Nasıl olsa yine geç kalacağım ve kim bilir neler kaçıracağım! Ama sonra yavaş yavaş bir şeyler hatırlamaya başlıyorum… Bu gördüğüm boş masa ve sandalyeler bana tanıdık geliyor. Evet! Aslında ben oturuyordum bu masalarda! Ama şimdi hepsi geçmişte kaldı. Demek ki bu yüzden hepsi boş. Çünkü beni bekleyen bir randevu yok. Onun yerine, anılar var. Peşlerinden koştuğum ama bir türlü yetişemediğim anılarım var…