NEŞE AYVAZ

NEŞE AYVAZ
@ayvaznese
Demek hayat dedikleri şey sonuna kadar müthiş darbeler toplamakla geçecek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acaba acıkmadan yiyenler gibi, çalışmadan yaşayanlar da var mıdır?
İnsan, üzüntülü ve sevinçli zamanlarında, kalbinin dayanamayacağından fazlasını duyarlı bir kalple bölüşmek ister
Bir kadın bir kere uçurumlardan yuvarlanmaya başladı mı artık düşüşüne son verecek nokta yoktur, ne kadar aşağı düşerse düşecek yerleri o kadar çoğalır.
Dert ve felaket insanları en çok umuda sarıldıkları zamanda hırpalamaktan zevk alır.