Ayy biri bana instada "taze mezun" diye yorum atmıs duygulandımmm
Alıntı
Ayy Yusuf Güney yaaa 👌🏻☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazı sevmemek için tek neden fln
Adamın teki arıya şu kadar ömür biçen Allah hamam böceğine niye işte belli özellikler vermiş demiş ayy onu bırak da geceleri uçan illet böcek var aşırı korkuyorum aşırı gece bir yerde açık alan düğün davet korkutuyor ışıklarda flnlar iğrenç onlar yaaa kocaman bir de neydi adı
Uzun gelincik sendromu
Tall poppy sendromu nam-ı diğer haset, çekememezlik, gudubetlik :D Biraz daha havalı versiyonu schadenfreude. Hey yaklaş yaklaş kendinden bir şey bulacaksın burada çekirdeğini ve çayını hazırla sohbet edelim. Bazı insancıklar vardır yükselişinizi izlerler fakat asla bundan mutlu olmazlar tanıdın demi hemen aklına birileri geldi. Ayy aynen ya Kübii dediğini de duydum. Yüzünüze gülümseyenlerin bir kısmı gerçekten sevinirken bir kısmı da sessizce sizi tartar sizinle kendini kıyaslar sinsice. Çok gördüm ben bunları. Tebrik eder gibi yapıp için için rahatsız olan insanlar vardır.Bazıları güzel ve başarılı birini görünce ilham alır.Bazılarıysa karşısındakinin varlığını kendi eksiklerinin hatırlatıcısı ve kendine tehdit olarak görür. İşte o zaman takdir yerini kıskançlığa bırakır. Çünkü herkes başkasının ışığını sevecek tebrik ve takdir edecek olgunluğa sahip değildir. Ne kadar iyi olursanız olun ne kadar kimseye zarar vermeseniz de sırf varlığınızla bazı insanları rahatsız edebilirsiniz. Sizin suçunuz değil onların kendi içlerinde veremedikleri mücadeledir bu. Ne diyoruz. Kudursunlar. Siz parlamaya , onlar da kudurmaya devam etsin. ︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ Bazı yazılar vardır; hem düşündürür hem de tebessüm ettirir. İşte bu eser, tam da onlardan biri. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ
Alıntı
Biraz degisiklikk kardeşimmm
1000k ya bitik renkk katmayalimm yaaaa aklinizz da fikirler var ise özelden yazinn burayi biraz şenlendirelim ben yokken baya sıkıcılaşmişbayadirrr yokumm yaa djdjsjjs sebebii nee inaninki bilmiyorumm amaaa ablanizz gerii geldiii djsjsjsj yada yok lan bu boyle çok nesnel oldii begenmedimm sjdjsjs bizee oznell laflarr lazumm düşünecemm bu konu hakkindaa ayy sinavv yaklaşayiii hemen gelsin artik şu lanet gün yaa gezmeyii özledimm neyseee gerii geldimmm aklimda baya degisik fikirler varr ne yapsamm diye düşünmüyor değilim yani sadece kitap itiraf vs degilde daha degisik seyler yapasim var eee boşa kova burcuu değilizzz aklimda 2 3 şey var bakalim 2 3 güne belli olurrr sevgii huzurrr vee mutluluklaaa kalinnn seviliyorsunuzzz 🖤🌹🥰
1000Kitap
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik Üzerine Konuşalım...
Selamlar umarım iyisinizdir. Sıhatiniz ve Keyifleriniz yerindedir. Bu gün çok uzun zamandır Hayruş ✮⋆˙ ile yapmak istediğim ama benim yüzümden uzun bir süre ertelenen bir soru-cevap, kitap üzerine sohbet etkinliğini sizlerle paylaşmak istiyorum. Sohbetimiz başlıkta da olduğu gibi HGOİ serisi: Lordlar ve Varisler Krallar ve Soytarıları Ejderha ve Yıldız Deliler ve Cellatlar Efsaneler ve Lanetler üzerine olacaktır. (Bu arada isim yazmak uzun süreceği için hesaplarımızın baş harfleriyle devam edeceğim) Ve sohbet seri hakkında SPOİLER İÇERECEKTİR HEM DE BOLCA... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ M: Tamamdır şimdi o zaman ilk sorumla başlayayım bu seride en çok hoşuna giden şey nedir? H: Hmm... Nova diyeceğim. Çok güzel yazılan bir karakter. Baştan sona gelişimini okurken kendi kızımı yetiştiriyorum gibi hissettim. M: Benim için seriyi iyi yapan temelde 4 şey var: birincisi özgün bir konu ya da işleyiş, ikincisi beni ne kadar eğlendirdiği, bana ne kadar duygularını geçirebildiği, kitap sonunda bana ne kadar çok şey kazandırdığı. Şimdi ilk madde belki pek olmaz ancak hgoi diğer tüm isteklerimi karşılıyor, senin dediğin gibi karakter gelişimi konusunda hakikaten çok başarılı. H: Evet katılıyorum N.G. Kabal'ın kalemini seviyorum yazdığı ufacık bir cümlede bile derin anlamlar var. H: Sence serinin sonu yeterli miydi bir şeyi değiştirmek istesen neyi değiştirirdin 🙃
Duygu ve Düşünce