"Geçmişin acılarından kurtulmanın en basit yolu geleceğe umutla bakmaktır. Umut ederken hayal kurmaktır…" Erkut’un bize anlattığı hikayesinde yaptığı gibi.
Kaybettiğin yerden "yeniden" diyeceksin…. 🩵 Bütün yaşanmışlara ve yaşanacaklara rağmen, yine yeni yeniden… çünkü hayat kaybettiğin yerden bir daha başlar.