📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
içinden geçip/tünellerin
lodosun savurduğu ipi kopuk
uçurtmalarda kaybettim
ANılarımı ki
çivi izleri kalmış bir ağaç
gövdesi gibiyim şimdi..
kırıp bir sonraki dalı
fırlatıyorum yere/
yalnızlığım iki parça artık
ve savaş kıyılarıma kadar yanaştı
bütün gücüyle
aklımda avuç içlerimden kayan
bir AN ve başka/hiçbir şey…
hı hı
evet/ kör ebeyim bu oyunda
sobe! diye bağıramam kendime..
ah film afişinde yaşlanmış o gözlerin kokusu!
uzak
gölgeli
çekilmiş buğday tanesi gibi zaman
akıyor parmaklarımın arasından
bir heceyle gövdeye bürünmüştü oysa
yeniden dikilmişti kanım damarlarıma.
şairin de dediği gibi;
yürüyüp geçsem içim duracak sanki
dursam,kederimden öleceğim eşiğinde
elimde denge çubuğu yok ve gözlerim bağlı
yürütüyor tanrı beni sıratında
düşersem elimi tut .
oysa rüyalar renkli olur dimi
o karanlıkta anlamalıydım mı diyorsun?
..
fikrime bırakılan iletiler kandırdı desem
..
olmaz mı ?
..
bu ürperti çok tatsız
dilim dahi acıyor suların artık akmadığı kuraklıkta
çirkin bir keşiş uyandırıyor ansızın
ağzımda yalnızlıktan bir lokma.