İnsanlar gece ikiden sonra mantıklı düşünmezlermiş, yanlış kararlar almaya meyilli bir zamanmış. Son zamanlarda ikiden sonra hayatı yaşıyor oluşum neyi gösteriyor acaba?
Bence fazla özür dileyen tipler hayatla baş etmeye çalışan kaygılı, endişeli tiplerdir sadece. Kimseye zarar vermezler, kendilerinden başka. Diğer insanlara ayak uydurmak için ellerinden geleni yaparlar, ama aradaki farkın kapanmayacağını da bilirler.
"İki tür erkek vardır: kırıp dökenler ve tamir edenler. Birinci gruptakilere sırılsıklam abayı yakar, áşık oluruz ama ikinci gruptakilerle evlenir, yuva kurarız.”