Azizee

Azizee
@azizee_klc
Hep eksik hissettim kendimi yalnızken; iyi hissettiğim de oldu ama hep eksik. Charles Bukowski
Sinsi bir hastalığın önlenemez şekilde her geçen gün ölüme yaklaştırdığı bahtsız birinden, hançerle işkencesine bir anda son vermesini isteyebilir misin? Gücünü tüketen hastalık, aynı zamanda ondan kurtulma cesaretinden de onu yoksun bırakmaz mı?
Reklam
Yaşamı hareketli kılan mayalı hamurdan yoksunum; gece yarıları beni canlı tutan, sabahları beni uykudan uyandıran dürtüden yoksunum.
Peki, başka ne diyeyim? İçimizden geçen düşünceler dışardan görünüyor mu ki? İnsanın ruhunda koca bir ateş yanıyor olabilir, ama hiçbir zaman kendi kendisini ısıtmaz onunla; gelip geçenlere yalnızca bacadan çıkan cılız dumanı görürler ve yollarına devam ederler.
“Daha ne kadar sürecek bu Tanrım!”
Gene de gözümün önünde güzel bir gelecek canlandırmaktan kendimi alamıyorum..
Reklam