Merhabalar, historical olan kitabımızdan bahsetmek isterim size. Benim pek fazla okuduğum bir tarz değil historical, ama bu kitap güzeldi. Abby bir mürebbiye ve birgün dışarda dolaşırken biri tarafından durdurulup Abby nin kız kardeşinin yardıma ihtiyacı olduğunu söylemesi ile başlıyor olaylar. Abby kardeşini ve ona yardım eden iki kızı oldukları yerden kurtarıyor ama işinden oluyor. 4 kızcağız zor şartlarda yaşamaya başlarlar ve bir şekilde kader onları Layd Beartice yani Max in teyzesi ile karşılaştırıyor. Kadıncağız, himayesine bırakılan kişiler tarafından resmen ölüme terk edilmiş halde iken, Abby kadını onların elinden kurtarıyor. Bea Teyze de kızlara sahip çıkıp onları kurtarıyor. Buradaki aile sıcaklığı harika idi. Birbirlerine iyi gelen insanların enerjisi bana geçti. Bea teyze çok güçlü bir karakterdi aslında ama hastalıklar kadını mahvetmiş. Ama Abby ile eski komik ve tuttuğunu koparan haline geri döndü. Max yani oğlumuz uzun yıllardır gemi ticareti yapan biri, sanırım ortaklarını diğer kitaplarda göreceğiz. Gemide aldığı mektup ile Bea teyzesi için endişelenip Londraya geri dönüyor. Abby ve kızları evde görüp onları dolandırıcı olarak düşünüyor. Abby ile tatlı atışmaları güzeldi. Sonrası ise malummm.... kitapta aşkı daha yoğun hissetmek isterdim, bence eksik kalmıştı. Aile, sevgi, arkadaşlık, kardeşlil, vefa kavramları gayet güzel işlenmiş ama aşk son ana kalmış, oldu bittiye gelmişti. Yine de çok beğenerek okudum. Bakarsınız yakında Türkçe basılır ve bizlerde yeniden alır okuruz....