Azra GÜNDOĞAN

Azra GÜNDOĞAN
@azragndgn1
Arkadaşlar!
İyi geceler dostlar! 2 senedir bu uygulamayı kullanıyorum yeri geldi güldüm güzel şeyler yazdım yer geldi olur olmadık insanlarla uğraştım yeri geldi aleviyim diye dışlandım yeri geldi uğruna öleceğim insanların yanındakine mesaj atmayıp buraya yazdım. İçimi dökebileceğim çok güzel bi dert sayfası oldu. Ama bu 2 sene içinde en çok öğrendiğim ve karakterimden ödün vermediğin onca olay geldi başıma. Hepsi bir tecrübe ve güzel bi ceza oldu bana şimdi bu kadar dik duruyorsam kendimi seviyorsam ve karakterimden ödün vermiyorsam hayatıma giren onca insanlardan dolayıdır. Kimseye kötü düşünmedim onca iyilik ettim ama karşılık beklemeden tek istediğim değer verdiğimi görüp ona göre hareket edilmesiydi. Şuan yanımda kimse yok kimin dost kimin düşman olduğunu çok iyi öğrettiler bana. Kardeşim diyip kuyunu kazan mı dersin, sevdiğim diyip senin uğruna annene ağlayıp bi dakikada başkasına sarılan mı dersin. Çok zor günlerdi ama geçti. Geçmeyen acı yok. Daha tedbirliyim artık bin kere düşünüyorum yere sağlam basıyorum. Hayatıma girip beni öldürmeye çalışanlara sesleniyorum. SAVAŞ DAHA YENİ BAŞLIYOR! Bunlar iyi günleriniz benimle uğraşan bu sefere çekecek cezasını şiddet yanlısı bi insan değilim ama söylediğim sözler belki vücudunuza işlemez ama kalbınıze kazınacak... İçimi döktüysem artık gidip uyuyabilirim Allaha emanet olun dostlar!!! Siz siz olun kendinize değer verin. Sizden değerlisi yok... Herşeyden önce insan kalmaya çalışalım. İnsanlık kazanacak. Bu dünyanın öteki tarafıda var.... Üşenmeden buraya kadar okuduysan yoruma gelde sayımızı bilelim arkadaş...
Felsefe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kelebek ömrü misali!
Bi kaç gün sonra 20 olacağım. Ne yeni yaş heyecanı nede yaşama sevinci kaldı içimde... Kelebekten farksızım, bi okadar yaşama isteği bi okadar da 24 saat sonra öleceğini bilme korkusu
Uykuyu çok severim. Deliklisiz bi şekilde uyurum erkenden kalkmam. Ama bu saatte bu iletileri yazacak kadar ne yaptın bana. Ruhumu öldürdün bari bedenimi rahat bırak!!!
Benim anlayamadığım "seni seviyorum" lafı bu kadar basit mi nasıl her önüne gelene söylebiliyorsun. Miğden nasıl kaldırıyor onu geçtim ya vicdanın? Zerre vicdan yok sende! Bende oturmuş bunu düşünüyorum. Kusura bakma hata bende :/
yazık
Git derken başkasının kollarına gitmenden bahsetmiyordum. Sen bu günü bekliyormuşsun.