Unutmadım aramızdaki beceriksiz dili.
Dünya yordu bizi.
Benimde söyleyemediklerim var.
Hiç söyleyemeyeceğim onları belki de.
Uzun bir yolu geliyoruz seninle,
yolu geldikçe anlıyorum ki,biz,
bu dünya üzerinde yürüyemiyoruz bile.
Aksın,içimde siyah bir nehir gibi
dolanan keder
unuttuğum,unutmaya çalıştığım ne varsa
bende durmasın
içimde öyle çok ki,her gidenden
biriktirdiğim melekler.