reyyy

İnsanın kaçamayacağı en büyük otorite kendi vicdanıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... onunla korkularımı tartışacak bir cesaretim olsa zaten hayatım başka türlü olurdu."
Kaybetmekten korkan insan, daha çoğuna sahip olmak ister ki, sahip olduğu bazı şeyler kaybolursa, hiç olmazsa elindekiler geriye kalsın.
Yani, benim sıkıntım, anlamsızlığım, depresyonum beni uyandırmaya çalışan arkadaşlarım mı oluyor?
Hapishanedeki biri olarak savaşçıyı tanıyamazsın. Savaşçıyı tanımak, anlamak için hapishaneden çıkmış olman gerekiyor.