"Şimdi ikimizin bir fotoğrafı olmalıydı,
Ama öyle duvara asmalık değil,
Cüzdanda taşımalık da değil,
Telefonda saklamalık hiç değil.
İstiyorum ki kitap arasında unutulmalık bir fotoğrafımız olsun.
Bundan 3 yıl sonra birisi o fotoğrafı bulsun ve desin ki; ' Bir adam bir kadına nasıl bu kadar güzel bakar?' "🐞🌼
“Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?”
Sabahattin Ali