Beyza

Beyza
@badKarma
-Evet, her şey bana en kaba ve çirkin biçimde görünüyor. Bu, benim hastalığım.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
-Üzülecek ve teselli edilecek bir şeyim yok. Beni sevmeyen bir adamı hiçbir zaman sevmeyecek kadar gururlu bir insanım.
Alıntı
-Ah! İnsanlar hakkında böylesine yanılmak! Bu iğrenç, aşağılık adamlara karşı neden bir yasa yok anlamıyorum.
Alıntı
Kalbi kırılmıştı. Ne yani onu haplarla, tozlarla mı iyileştirmek istiyorlardı?
Alıntı
-Gerçek uğrunda boş yere çabalamaktan yorulmaya başlıyorum ve bazen sinirlerim iyice bozuluyor.
Alıntı