Aslında kitaba başlamadan önce daha farklı şeyler hayal etmiştim. Hem isminden olsun hem de serinin ilk kitabında olsun... Beklentimi çok karşıladığını söyleyemeyeceğim.
Klişe bir kitaptı denebilir.
Kitabın başında kızımız ölmeden önce yapmak istediği şeyleri yaparken kitabın sonunda bu amacından vazgeçmişti.
Aynı zamanda kız karakterimiz son sınıf psikoloji öğrencisi olmasına rağmen bir psikoloğun ya da psikolog adayının yapmaması gereken davranışlar sergiliyordu. Aynı zamanda sadece giriş bölümünde gördüğümüz, kızımızın en yakın arkadaşını da dediğim gibi bir daha göremedik.
Bana göre saçma yerler vardı.
Başları güzel ilerlese de son sayfaları sevdiğim söylenemez. Bana göre son sayfaları saçmaydı.
Ama kesinlikle bölüm şarkıları çok güzel seçilmişti.
Eğer seriyi tamamlamak, tüm kitaplarını okumak istiyorsanız almanız gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar dilerim.