Manga okumayı çok seven biri olarak kitaba bayıldım.Herkese tavsiye ederim.Ayrıca çizimler müthiş.Yakın zamanda 2 ve 3. ciltlerinide almak dileğiyle...Lütfen görenler beni takip edebilir mi acaba ?
Kitaba bayıldım.İçerisinde özel çocuk veya çocukların bulunduğu kitaplara ayrıca bir zaafım var...Kesinlikle alın.Bana bu tarz kitaplar kendi halime şükür edebilmeyi öğretiyorr...Görenler beni takip edebilirler mi acaba ?