masal gibi okuması güzeldi ilkinin absürtlüğüne bayıldım ikinciye kahroldum üçüncüde de sinir oldum mal erko yaaaa hiç sevmiyorum. ama genel olarak hissimi tatmin etti
damn iyi yazılmış gerçekten sonunu ilk okumaya başladığımda yazara sinirlenmiştim ama sonradan her şey yerine oturdu. nasıl yazıldığını diğer yazarlara da gösterir misin bilmiolar belli ki
erkek karakter sevgilime benziyodu yani böyle insanlar gerçek kızlar mal erkoların peşinden koşmayın. kitaptaki ayrılma olayındaki saçmalık sinirimi bozdu biraz ama histir diyerekten abartmıcam
kolay okunuodu ama biraz kalın bi de porno gibiydi. ayrıca sonunda evlenip doğurmadan romantik kitap yazılamıyo mu hissi bana geçmiyo?? hayatı yaşasınlar dümdüz