Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize?
Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan...
Mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar ?
Göğü görmeden, denizi görmeden...
Maviyi anlamaya benzemez mi bu ?
Şükrü Erbaş