Deniz Demir

Deniz Demir
@bahard2
Söylediğimiz her yalanla gerçeğe borçlanırız.Er ya da geç o borç ödenir.
“Tanrı’yla aldattılar bizi.”
Reklam
İyi insan yalnız kalmaz.Her zaman birileri olur yanında.
İnsan iyi bir şey bekleyerek yaşıyor...Bekleyecek bir şeyi yoksa neden yaşasın?
Neden ölesiye çalıştırıyorlar insanları?Neden?İnsanların hayatını neden çalıyorlar?
“Bir kadın müzikten anlamıyor olamaz,özellikle de üzgünse...”
Reklam