bahar

bahar
@baharrykl
odası şimdi karanlıktır, ruhu ise boş ve kederli. #78354329 #34077990
"Şiirin güzel yanı budur: Olmayanı, olanın da daha iyisini değil, gerçeğe en yakın olanını söyler bize..."
Sayfa 86 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyden bıktım. Dünyanın öbür ucuna gidebilseydim keşke, bunu taşıyamıyorum artık, bununla başa çıkamıyorum... Gelecekte beni bekleyen nedir? Ah, çok ağır. Tanrım, ne kadar ağır bir şey!
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Zinaida'nın yokluğunda boğuluyordum. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu, her şey elimden kayıp gidiyordu, bütün gün onu düşünüyordum... Boğuluyordum... ama o yanımdayken de iyi hissetmiyordum kendimi.
Sayfa 81 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
... ama Zinaida'nın hayali ruhumda hâlâ hüküm sürüyordu. Yalnızca bu hayal yatıştırıyordu beni.
Sayfa 76 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Onunla tanıştım... Tanrım bu ne büyük mutluluk!
İletişim Yayınları·Kitabı okudu