Her geçen yıl daha iyi yaşıyoruz, her geçen gün ise daha kötü...
Yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar.
Sayfa 89·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar."
Alıntı
Mutluluk kısa sürer, tıpkı o bahar açıp solan nergisler ve fulyalar gibi. Hüzün, her şeyi boğan ve babamın onlardan kurtuluş yok dediği inatçı otlar gibi uzun süre kalır.
Alıntı