kenan

kenan
@bahtsiz73
Gezmeyi severim, çok uzağa da gitmem bir kaç harfin bir araya geldiği bir kelime bile beni alıp götürür ötelere....
Bazen gidiyorum, sakın alınma ansızlığıma ve sitem etme... İnan ben bile sadece gitti diyorum..
Reklam
Ne zaman olurum dedim gasilhanede olduğun halde olduğunda olursun dedi. Nasıl yani dedim. Şuramı değil, yavaş ol değil imam nasıl isterse öyle olduğunda ki gibi dedi..
Beni tüketme dedi güldüm ben ömrümü tüketmişim....
Edebiyat
Geçmişten getirdiklerin gelecekteki sıkıntılarındır..
istemeden olduklarımız istesek de olmaz olur..
Reklam