Demek ki insan alemlerin özü hatta kainatın gözbebeği ... insan yerini bilmek kendini bulmak zorundadır. Diğer insanlara da bu nazarla bakmalıdır. Hele kaşı gözü hoşuma gitmiyor diye burun kıvırıp geçtiği birinin tıpkı kendi gibi , kainatın gözbebeği olduğunu hesaba katmalıdır