1rem

1rem
@bal1rem
"Yeterince aradın ,yoruldun, huzuru bir türlü bulamadın. Çünkü; Kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur. (Ra'd, 28) " ☘️🦋
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Keşke hırpalandıkça güzel kokular saçan bir fesleğen olsaydım..."☘️🦋
Edebiyat
Koltuğumda oturmuş çayımı yudumluyordum ki Edip Cansever'in bir cümlesi oturduğum yerden kalbimi kırdı. "Kimsenin öldüğü yok, yaşadığı da. Herkes biraz var o kadar..."☘️🦋
Edebiyat
Kafka, Milena’ya yazdığı mektuplardan birinde; “Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır. Bazı durumlarda sadece acı çekilir.” diyor. Bu böyledir. Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz. Bazen sadece susarsın ve acını yaşarsın. Cehennem, anlatamamaktır...🥀
Edebiyat
Birinin sana kıyamaması. Dünyanın en iyi ayrıcalığı budur...☘️🦋
Edebiyat