1rem

1rem
@bal1rem
Kafka, Milena’ya yazdığı mektuplardan birinde; “Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır. Bazı durumlarda sadece acı çekilir.” diyor. Bu böyledir. Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz. Bazen sadece susarsın ve acını yaşarsın. Cehennem, anlatamamaktır...🥀
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birinin sana kıyamaması. Dünyanın en iyi ayrıcalığı budur...☘️🦋
Edebiyat
“Gönül bağı sağlamsa, yükte güzeldir, yolda, yolculukta..”☘️🦋
1000Kitap
“Gitmeyecekmiş gibi neyi seversen, sevdiğin şeyin gidesi gelir hemen.”☘️🦋
Edebiyat
Açsın artık dallarda çiçekler, kırlarda papatyalar, gönlümde bahar...☘️🦋
Edebiyat