ya ben yanılıyorsam, ya insanoğlu gerçekten de aşağılık bir mahlûk değilse… yani, genel olarak, bütün insan soyu, demek istiyorum… o zaman, demek oluyor ki, alt tarafı bir boş inançtan, kuruntuya dayanan bir korkudan ibaret… ve hiçbir engel de yok… ve bunun böyle olması da gerek.