Keşke koştukça gerçekten kaçabilsek…
Mutluluk sandığım şeyin,aslında mutsuzluğun içinde çırpınmak olduğunu öğrendim.İnanmak hiç bu kadar saçma olmamıştı..
“Biz kadınlar cesur adamları severiz.
Akışına bırakıp kenarda
bekleyeni değil.
Gidişatı değiştiren,yön veren bahaneler altında ezilmek yerine çözüm üreten adamları.”
“İnsan böyle bir atla,şarkı mırıldana mırıldana tek başına gitse ne kadar hoş olurdu.İnsan yalnız olunca neler neler düşünür..Gerçekleşmemiş hayallerini,uçup giden yıllarını,ilk aşk maceralarını..O pek geride kalan yılları,erişilemeyen ve erişelemeyecek olan bir isteği hatırlamak,düşünmek de hoş bir şeydi.Niye böyle olur?Bunu da bilmez insan.Ama zaman zaman bunları düşünmekten,o günleri yeniden yaşıyor gibi olmaktan hoşlanır.”
Beyaz GemiCengiz Aytmatov
“Biliyorum yine karşılaşacağız Belki bir şehrin
otogarında…
Aynı tren istasyonunda
Belki de kalabalık içinde seslerimiz tanıyacak birbirini
Sonra gözlerimiz çarpışacak
iki yabancı gibi
Kalp hiç unutur mu ağrısını…”🤍🤍🖤