“ Yalnız kalmaktan o kadar çok korkuyorsun ki ihtiyacın olmayan insanlar biriktiriyorsun.İhtiyacın olmayan insanları da kaybetmemek için kendin olmaktan vazgeçiyorsun.”
“Hayatını acı çektiği için değil,acıyı dindirmenin bir yolu olmadığına kendini inandırdığı için bitirmek istediğini anlamıştı.Hem depresyona yaratan şeydi hem de korkuyla umutsuzluk arasındaki ayrımdı bu.Korku,bir mahzene girerken kapının kapağını vereceğini düşünerek endişelenmekti.Umutsuzluksa o kapının kapanıp üstüne bir de kitlenmesi demekti .”