Kamuoyunda Özgecan yasası denmiş ve çok konuşulmuştu biliyorsunuz. Sizce cinsel saldırı suçlarında iyi hal indirimi kaldırılmalı mı?
Şimdi 1/6 indirimi bıçak gibidir, doğru kullanırsak ekmek kesiyoruz bıçakla ama yanlış kullanırsak insan öldürüyoruz. Doğru kullanılırsa faydalı bir şey. Mesela cinsel saldın suçları dışındaki başka suçlarda ortaya çıkan ceza fazla olabiliyor ve bu indirimle ceza ertelenebiliyor. Hayatında ilk kez hırsızlık yapan çocuğa verilen ceza bu indirimle erteleme sınırlarına çekilip çocuğun ceza evine girmesinin önüne geçilebiliyor...