110 sayfalık bir kitabı okumak ne kadar zor olabilir ki diyor insan kendine.Dünyanın farklı yerlerinde aynı şeyleri yaşayan ve yaşamaya devam eden kadınların çığlığı niteliğinde bir kitap. Son zamanlarda ülkemizde yaşanan olaylar doğrultusunda da bana çok ağır geldi hem sevdim hem de anlatılan her şeyi yaşayan ve yaşamak zorunda olan kadınlar olduğu için nefret ettim.
-Çok şeffaf bir kitap kadın arkadaşlarıma okumalarını tavsiye ederim.Erkek arkadaşlarım kesinlikle okumalısınız.-