mektupların da olmasa
kendimden şüphe duyardım
yanılan ben miyim, diye
şiirlerin durmasa
aklımı oynatırdım, inanamazdım gözlerime
ne yazık, ne yazık ki gerçek bu
ölsem de bir, kalsam da bir
senin için yok hiç farkı
yıllar önce unutulmuş
dillerden düşmüş bir şarkı..*