Nur Ertem

Nur Ertem
@balzamin
• Yaşamamın bir niçini var, nasılına da tahammül gösterecek güce sahibim.
Jose Mauro De Vasconcelos
"Tanrı'nın güneşi bu denli güzelse, sen bir de ötekini düşün." Nutkum tutulmuştu: "Hangi öteki güneşi, Adam? Çok büyük olan bunu tanıyorum bir tek." "Daha da büyük olan bir başkasından söz etmek istiyorum. Yüreğimizde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimizi de uyandırmak için göğsümüzde uyandırdığımız güneşten."
Sayfa 72 - Can Yayınları·Kitabı okudu