Evvvet bir klasiğin daha sonuna geldik...
Martin Eden, birçok kişinin en sevdikleri arasında yer alıyordu ve çok tavsiye ediliyordu. Ben de en sonunda temin edip başlayabildim.
200-300'lü sayfalara kadar akıcı bir şekilde okudum, üslubunu sevdim. Ondan sonra zaten yaz tatiliydi dışarı çıkmaktı derken tam olarak kendimi kitaba veremedim. Açıkçası sonlara doğru betimlemelerin fazla geldiğini hissettim bu yüzden de okumam yavaşladı. Ama kitabın vermek istediği mesajlar ve ana karakterin hayatı insanı etkiliyor...
Eğer klasik alanında ilerlemek istiyorsanız bu kitabı okuyun, bence klasiklerin baş tacıdır kendisi ;)))